Passa al contingut principal

Fem fòssils!

La setmana passada vam fer fòssils! A continuació us expliquem els passos que vam seguir per poder-los dur a terme:

1. Aixafar la plastilina.
2. Posar l’insecte a sobre de la plastilina i aixafar fins deixar-lo marcat.
3. Treure l’insecte.
4. Preparar el ciment, barrejar-lo amb aigua.
5. Tirar a sobre de la plastilina el ciment i deixar-lo assecar.
6. Una vegada sec, girar i treure la plastilina.










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A LA SIEI CONVERTIM LES FRACCIONS EN UNA DELICIOSA EXPERIÈNCIA CULINÀRIA

Els estudiants de secundària de l'Institut de l'Arboç han posat a prova els seus coneixements matemàtics de manera pràctica i deliciosa. En una activitat innovadora, els alumnes de la classe de matemàtiques de la SIEI van transformar les fraccions en una experiència culinària memorable. La jornada va començar a les aules de la SIEI, on els estudiants van explorar les fraccions en matemàtiques. Amb una comprensió més profunda dels conceptes matemàtics, els alumnes van passar a la pràctica, aplicant els seus coneixements per preparar una autèntica massa de pizza.   Amb la supervisió dels professors, els estudiants van calcular les proporcions exactes de cada ingredient, tenint en compte les fraccions i la quantitat de porcions desitjades. Aquesta fase va demostrar com les matemàtiques es poden aplicar a la vida quotidiana de manera tangible i deliciosa.   Després de preparar els materials i mesclar els ingredients, els alumnes van col·locar les seves masses de pizza a casa...

LA PREHISTÒRIA A LA SIEI

  LA PREHISTÒRIA A LA SIEI Al llarg del primer trimestre hem portat un projecte de la prehistòria a la SIEI. Aquest projecte ens ha servit per entendre quines han estat les causes que han fet evolucionar la forma de vida que han experimentat les persones amb el pas del temps. Pensem que endinsant-nos en la Prehistòria, hem pogut entendre i aprofundir què va caracteritzar una de les etapes més llargues de la nostra història. Per altra banda, també ens ha servit per aprendre de forma activa qui eren els nostres avantpassats, com eren, com vivien, quines activitats feien...i com hem evolucionat fins a arribar a nosaltres.  Al llarg del projecte hem posat en pràctica diferents tècniques cooperatives, hem cercat informació, hem anat a la biblioteca, fet presentacions, gamificació, taller de pintures rupestres, un portafolis entre altres activitats. Ha estat un projecte que ens ha motivat, ens hi hem implicat, els resultat han estat molt enriquidors i ple d’aprenentatges.