Mà robòtica
Aquest curs iniciem el projecte de Robòtica elaborant la nostra pròpia mà en format robot.
Podeu veure un vídeo del projecte i algunes fotos nostre del procés.
Materials
· Goma
· Llapis
· Regla
· Cartró
· Pegament
· Cordill
· Palletes de plàstic
· Pintura
Com ho hem fet?
· Vam dibuixar la nostra mà al cartró i ho vam retallar.
· Vam enganxar les palletes de plàstic simulant els tendons de la mà.
· Vam pintar amb pintura la mà per fora.
· Vam passar els cordills per dins de les palletes de plàstic.
· Finalment, la nostra mà tenia moviment i pot agafar coses.
Hem gaudit molt i continuarem experimentant ....
Amb els maons, sensors i motors LEGO®, els nostres alumnes han après a construir diversos objectes amb peces de LEGO, com per exemple un cotxe o un helicòpter, i posteriorment programar amb WeDo2.0 les ordres que volem que facin.
D’aquesta manera aprenen ha estimular la seva creativitat, desenvolupar habilitats de pensament crític, explorar possibilitats professionals o simplement adquirir experiència pràctica en el món del vapor. Aquest conjunt ajuda a materialitzar conceptes abstractes de ciència i enginyeria i millora les habilitats de col·laboració, resolució de problemes i pensament computacional dels estudiants.
Us deixem 3 vídeos perquè ens pogueu veure en acció!!!
Alumnat SIEI
Amb LEGO EDUCATION wEdO 2.0 l’alumnat de la SIEI s’inicia a la robòtica educativa.
La robòtica es un ensenyament pràctic-lúdic, en el qual es realitzen activitats que toquen diverses àrees: robòtica, llenguatge, creativitat amb l’objectiu de fomentar en l’alumnat l’interès per la tecnologia de una manera divertida.
Durant aquest trimestre l’alumnat està molt motivat. Aconseguir fer funcionar el robot és satisfactori per a tots, és una eina molt motivadora, et permet treballar moltes coses, com les estructures lingüístiques, el treball en equip, les competències logicomatemàtiques, l’autonomia i la iniciativa personal entre moltes altres.. amb la robòtica veuen que hi ha un procés i que obtenen un resultat, i sense adonar-se’n van aprenent.
Hi ha alumnes més neguitosos que la robòtica els ensenya a superar la dificultat de posar atenció, a treballar més tranquils, a aprendre instruccions i a concentrar-se. Alumnat que els costa expressar-se amb la programació els podem oferir una eina per millorar la coherència de les frases, la lateralitat, etc..
En conclusió, es una innovació metodològica, hi ha acció- reacció, i estimula molt. Tenir els robots in situ ho canvia tot!
Quin temps fa?
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada