Passa al contingut principal

LA SIEI VA A LA PISCINA!

La SIEI de l’Institut de l’Arboç ha iniciat un projecte de piscina, que s’engloba i està subvencionat pel Programa d’Innovació MUFPS (Pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat). 

L’alumnat anirà a la piscina municipal de l’Arboç tots els dijous a les 10:00 al llarg de tot el tercer trimestre. L’alumnat va acompanyat de docents del centre i la classe els hi realitza una monitora de la piscina experta en aquest àmbit.

Des del centre s’ha valorat que la  natació aporta molts beneficis a l’alumnat, permet desenvolupar habilitats motrius, millorar la circulació, coordinació, musculatura, capacitat cardiorespiratòria a part de treballar diferents capacitats i hàbits com l’autonomia i l’ordre, per aquest motiu valorem que és una molt bona oportunitats per a ells/es.

La primera sessió va ser tot un èxit, tant l’alumnat com el professorat van valorar l’activitat molt positivament i en tenen moltes ganes de tornar-hi, segur que dia a dia aconseguiran anar guanyant confiança.







Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Fem fòssils!

La setmana passada vam fer fòssils! A continuació us expliquem els passos que vam seguir per poder-los dur a terme: 1. Aixafar la plastilina. 2. Posar l’insecte a sobre de la plastilina i aixafar fins deixar-lo marcat. 3. Treure l’insecte. 4. Preparar el ciment, barrejar-lo amb aigua. 5. Tirar a sobre de la plastilina el ciment i deixar-lo assecar. 6. Una vegada sec, girar i treure la plastilina.

A LA SIEI CONVERTIM LES FRACCIONS EN UNA DELICIOSA EXPERIÈNCIA CULINÀRIA

Els estudiants de secundària de l'Institut de l'Arboç han posat a prova els seus coneixements matemàtics de manera pràctica i deliciosa. En una activitat innovadora, els alumnes de la classe de matemàtiques de la SIEI van transformar les fraccions en una experiència culinària memorable. La jornada va començar a les aules de la SIEI, on els estudiants van explorar les fraccions en matemàtiques. Amb una comprensió més profunda dels conceptes matemàtics, els alumnes van passar a la pràctica, aplicant els seus coneixements per preparar una autèntica massa de pizza.   Amb la supervisió dels professors, els estudiants van calcular les proporcions exactes de cada ingredient, tenint en compte les fraccions i la quantitat de porcions desitjades. Aquesta fase va demostrar com les matemàtiques es poden aplicar a la vida quotidiana de manera tangible i deliciosa.   Després de preparar els materials i mesclar els ingredients, els alumnes van col·locar les seves masses de pizza a casa...

LA PREHISTÒRIA A LA SIEI

  LA PREHISTÒRIA A LA SIEI Al llarg del primer trimestre hem portat un projecte de la prehistòria a la SIEI. Aquest projecte ens ha servit per entendre quines han estat les causes que han fet evolucionar la forma de vida que han experimentat les persones amb el pas del temps. Pensem que endinsant-nos en la Prehistòria, hem pogut entendre i aprofundir què va caracteritzar una de les etapes més llargues de la nostra història. Per altra banda, també ens ha servit per aprendre de forma activa qui eren els nostres avantpassats, com eren, com vivien, quines activitats feien...i com hem evolucionat fins a arribar a nosaltres.  Al llarg del projecte hem posat en pràctica diferents tècniques cooperatives, hem cercat informació, hem anat a la biblioteca, fet presentacions, gamificació, taller de pintures rupestres, un portafolis entre altres activitats. Ha estat un projecte que ens ha motivat, ens hi hem implicat, els resultat han estat molt enriquidors i ple d’aprenentatges.